OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím (provozovatel internetového obchodu) a kupujícím při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu www.crianza.cz

Kupující je povinen se s těmito obchodními podmínkami podrobně seznámit. Odesláním objednávky prostřednictvím

internetového obchodu www.crianza.cz, prostřednictvím emailu nebo telefonickým objednáním zboží potvrzuje kupující souhlas s těmito obchodními podmínkami.


ZÁKAZ PRODEJE ALKOHOLICKÝCH NÁPOJŮ OSOBÁM MLADŠÍM 18-LET


1. Kontaktní údaje prodávajícího

Ing. Hana Marešová

Vorlova 435, Beroun 26601

IČ: 71869018

DIČ: CZ8551010413

Telefon: 775 595 773, 605 907 166

Email: info@crianza.cz

 

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné

chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě

nákladů na doručení zboží.


3. Způsob objednání

Objednávku lze uskutečnit těmito způsoby:

a) prostřednictvím internetového obchodu www.crianza.cz

b) e-mailem na adresu: crianza@email.cz , info@crianza.cz

c) telefonicky : +420 605 907 166, dohodneme s Vámi veškeré podrobnosti


Při objednávce je vždy nutné uvést tyto údaje:

a) fyzická osoba - jméno a příjmení, fakturační adresu, adresu dodání (je-li odlišná

od fakturační), kontaktní telefon a email


b) fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba - obchodní jméno a sídlo, jméno

a příjmení objednávající osoby, IČO a DIČ, je-li plátcem DPH, adresu dodání (je-li

odlišná od fakturační), kontaktní telefon a email


c) informace o vybraných produktech - úplný název zboží, cenu za jeden kus,

požadované množství, způsob odebrání, dopravy a další údaje, které kupující

může v objednávce považovat za důležité.


Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení

o přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane kontaktujte nás.

Objednávka zboží je závazná a řídí se obchodními podmínkami a reklamačním

řádem uvedeným v obchodních podmínkách. 


4. Doručování zboží, dodací podmínky

Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta do 3 pracovních dnů. V případě,  že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený. Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky. Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.


5. Platební podmínky a dopravné

 

Informační oznámení o elektronické evidenci tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb 112/2016 Sb. je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


V případě platby v hotovosti bude zákazníkovi zaslána či předána účtenka obsahující fiskální identifikační kód (FIK) dle zákona o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.

V případě platby bankovním převodem nebude vystavena zákazníkovi účtenka obsahující fiskální identifikační kód (FIK) v souladu se zákonem o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.


Způsoby platby:

a) hotově - platba je provedena hotově při převzetí zboží

b) dobírkou - platba hotově při převzetí zboží dopravci. Vzhledem k tomu, že s penězi manipuluje třetí strana (kurýrní společnost), je dobírka jako služba zpoplatněna částkou 30 Kč s DPH.

c) předem - platba předem na bankovní účet číslo 216020588/0600, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky

 

Způsob dopravy (+balné):

a) DPD pickup - 95 Kč

b) IN TIME - 115 Kč

c) uloženka – 85 Kč

d) osobní odběr nám. Joachima Barranda, Beroun - ZDARMA

 

* možno domluvit individuálně i jiný způsob dopravy/dopravce

 
Při objednávce nad 3000 Kč je doprava a balné zdarma.


6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Dle zákona 367/2000 Sb. poskytujeme 14-tidenní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání vína, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího.


7. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.


8. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.

 

Ochrana osobních údajů GDPR platné k 25.5.2018


9. Ostatní

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. prosince 2014.